2009年10月6日 星期二

出咗部新機玩 ?

           這幾日yahoo 個 blog 都吾知做咩 ,up 相又吾得 ,打完篇嘢又吾見咗 , 試 打既 第日又出現返 , 去回應 又出吾到字 .....>_<


好再現在都寫到 blog , 吾係又吾記得這幾日既事啦 !


補寫~ ~ ~ ~ ~


3-10-2009 (Sat )


今日係中秋節 ,我們中午又出咗吉島 ,細妹又要坐車仔 .


之後我們見到玩具部多咗 部 新機喎 ! 係 " 光之美少女 5 "


我就吾識啦 !大細妹佢地就識 .



原來只要買一包咭 $ 9.9 (內裡有 5張 )  只要有 1 張人物 ,1張 衫 ,1張魔法捧 ,咁就可以任玩啦 ! (  免費 ) 每包既款都吾同既 !



我就每人買咗 2包 , 哈 ..哈...有 40張咭 , 夠玩啦 !


又可以兩姐妹一齊玩這個 game .幾好呀 !



玩完 lu ,影返張相先 ...^v^ 下次行開街又可以再玩 ,


2 則留言:

  1. 呢張相部機個女仔好似"除緊衫"... ??????
    我喺日本見過呢啲咭機, 玩咩? 點玩? 好似打機咁玩打怪獸game? 定係要過関儲分換公仔咭?
     
     
    [版主回覆10/07/2009 19:34:00]佢吾係除衫呀 !>~<  佢 這個動作係準備變身為美少女呀 !
      部機有啲似玩 " 太鼓 "型式  玩打節奏既 , 個女仔喺到跳舞的  .
            部機放係到係任玩的 , 但賣點其實係賣佢啲咭籮 ,因為每張咭的款 係 不一樣 的 ($9.9 有 5 張 ), 咪好吸引啲小女孩去儲多幾款咭  .變化多啲碼.....
    我知你話日本邊部咭機  , 應該係 " LOVE and BERRY "
    香港都有得玩嫁 . $10 一次 ,每次 只得一張 咭 ,又係有吾同既衫 ,  鞋 , 髮型  ! 好吸引啲媽咪 ,小朋友去玩嫁  , 之前都同大細妹玩咗好長時間 , 我只會每星期每人限玩 2 次 . 但都幾年啦 !儲埋好多咭  ,香港現在先出到第七代 ,幾時 跟得貼番日本嗰邊呀 ! 所以我們都冇再玩啦  ! 啲咭佢地得閒睇吓籮 !
    你們嗰邊係咪都有呀 !我見佢有英文版咭的 .
     

    回覆刪除
  2. US冇呢啲嘢, 所以唔知係セ東東??
    都唔係好明白... (我蠢)  
    咁係咪其實張咭同部機冇關, 唔使插咭都可以有得玩game呀? 即係只要你買包咭, 你就可以去玩?? 啲咭只係齋儲啫... 好似pokemon 咭咁??!! (小韻有儲)
    我上次去日本見到有好部類似遊戲機, 但都係有個插咭位架喎, 又見人哋放張咭入去要計分咁喎...
    唔明...
    [版主回覆10/08/2009 00:27:00]係呀 ! 冇咭都可玩得嫁 , 因為啲咭係用條碼去 load ,
    唔使插既 ,  有咭只不過係可以同個公仔換衫 ,玩時高分啲姐 ...
    日本嗰部如果係玩 "  love and berry " 應該係會有咭出的 .
    http://loveandberry.com/index.html

    回覆刪除