2009年10月6日 星期二

細妹第一個既課外活動

6-10-2009( Tue )


       今日細妹都冇返學 , 巳請咗兩日 ! 其實今日巳冇事 ! 不過都係休多日好啲 .下午先再帶佢返學啦 !


點解下午要返學 ?????


因為我同細妹報 咗 佢第一個既課外活動-----芭蕾舞呀

!


中午我同佢講食飽飯就訓一陣 ,之後 返學跳舞 , 但佢話吾去呀 ! 吓..吾係掛 .....


佢訓醒後同佢換校服 ,但佢話吾換呀 ! 係到喊

, 我咪安慰佢話我們先去郵局寄嘢 , 跟住 返學校取功課 , 佢先吾喊 換衫 .


返到學校佢隻手仔一直拖住我吾放 ,好緊張 , 我見到有啲芭蕾舞的小朋友都換芭蕾舞衫仔 ,我 又同佢換 , 再同佢講

:<< 媽咪係外面睇你呀 >>


但佢既表情係 O 咗既 ,


到放學時出嚟時我第一問佢 :


me : 你開吾開心呀 !


細妹 : 開心


me :好吾好玩呀 !


細妹 :要買芭蕾舞鞋呀 !


me (噫.....???

) :買咩色呀 !


細妹  : 粉紅色  ..........我們現在係咪接姐姐放學呀

!


me :係呀 !


細妹 : 接完姐姐放學 ,我們去買粉紅色鞋呀 !


我真係比佢笑死 ,之前仲好緊張 ,點之出來最記得係叫我同佢買鞋仔  , 因為睇佢返來時既情況  ,我預佢第一堂係會坐係到扁曬嘴仔 , 吾行去跳的  ,但比我預期佢叻好多

, 起碼會跟住個新老師做動作 . 同埋佢出嚟開心的 .


 


自己係到跑跑跑...................


2 則留言:

  1. 我upload 咗妹子4 歲去跳舞嘅video 上youtube, 你去睇吓!!!
    [版主回覆10/08/2009 23:15:00]小妹子好  cute 呀 !

    回覆刪除
  2. 琪琪返課外活動la?!我都返日文la.....

    回覆刪除