2009年10月11日 星期日

訂場地~有少少失望

11-10-2009 (Sun )


       因為打算在 17號同細妹開 party , 因為 " 會所 "規定只可係一星期前 book 場 ,所以我一早醒咗 ( 7:00am ) 打算 9:00前過去 book場 ,驚 book 吾到 ,但我去到嗰時 ,個職員話我知我想要<< 嗰個場嗰個時間 >>巳比人訂咗啦 ! 嗰時剛剛 9:05am ,啲人咁快手既

, 冇法啦 ! 我們平時聖誕節玩開嗰個訂吾到 , 為有訂另一個場地啦 ! (但個場冇咁靚籮 ! ) 


        我們食咗lunch 之後 ,老公同兩個囡返屋企溫習 (因大妹月底考試 啦 ! ) ,我自己出去 shopping

,第一站去咗mega box 既 Spotlight ..


有好多氣球顏色選擇呀 !


仲有好多吾同款既 .我想自己做波波柱呀 !但吾知會吾會成功呢 ?


我覺得好像 Disco跳舞嗰啲燈泡 ,個 SIZE 都啱 " 森林家族 " 所以都買番 Set 先 .



之後再落咗深水埗 ,買咗小禮物比當日來既小朋友 ,為保持神秘都係吾好slow住啦 ,因為佢地會入番我 blog 到睇嘢嫁 .


2 則留言:

  1. 唔洗咁麻煩啦.每人俾張金牛咪得囉.我地唔介意架.

    回覆刪除
  2. 嘩 .... 準備一個 Party 要好用心去準備架 ... 加油 !!

    回覆刪除