2009年10月2日 星期五

終於比我買到啦 !

2-10-2009( Fri )

昨晚都醒咗幾次起身同大妹探熱 ,好彩巳退咗燒 ,今日一早起身 佢巳經精神曬啦 !仲自己做埋啲功課 ,(因昨日訓咗一日, 咩都未做過 )  .之後食咗中午飯 ,我同大細妹出咗尖沙咀既  citysuper 買嘢
.







           去買咩 ?

          就係買這個  [ 紫菜打眼睛機 ] 啦 !
這部嘢我恨咗年幾啦  ! 早在年幾前 , 我係日本既網站見到出咗 ,但香港係冇得買既  ,我有嘗試過叫 我既日本朋友幫忙買既  , 但佢都買吾到 , 如果係香港找代買係拍賣網 買就要比多幾不多 一倍既價錢  , 咁貴 ,點買得落手呀 !


          早兩日我老豆同媽咪走咗出去尖沙咀行街街 ,媽咪見到這盒嘢 !佢知道我一路都好想買 ,但又吾懇定係這款 ,所以當時冇立刻同我買 ,只係返來話我知 ,我緊係第一時間打出去 citysuper 留返一盒先啦 !  容咩易比人買曬嫁 !( 因好似只得 2盒貨係到 )  

有咗這部機 ,兩個囡囡既 lunch box
 又可以 整靚啲啦 !   
    


今晚食咗飯之後 , 因為大表妹有表演 ,要 彈古箏 ,所以我們去咗睇 ,見到個月光呀 ! (今日係農曆八月十四  ~ 迎月) 都好清楚呀 !





3 則留言:

  1. 你真係好心機...
    個lunch 帶番學咪凍哂囉, 學校可以叮熱嗎? 我成日都想學人整公仔lunch 俾啲女, 但如果啲飯唔熱佢兩隻小鬼唔肯食架... 我哋呢度冇人攞飯去學校,  office 啲人唔係我happy, 而且會覺得你 "點做亞媽, lunch 都唔pack 好先番學??" 所以, 通常用暖壺仔帶炒飯, 意粉或帶三文治, 有時直情喺學校食咋!!!
    [版主回覆10/07/2009 02:09:00]好難啦 !學校冇得同你叮熱嫁 ,通常我會係大妹 lunch 前 1 個鐘巳整好出門去送比佢嫁 ,我都係用膠盒裝住  , 再用錫紙包住 ,再放入保暖袋 , 到大妹食飯時啲飯吾會好熱 ,但會係暖的 .去到冬天時我就會用保暖盒啦 ! 
    整飯比佢地食有時都幾 有樂趣嫁 !

    回覆刪除
  2. [ 紫菜打眼睛機 ] 真係好得意 !!!  咁有心機整D靚既愛心飯俾女女們 .... 佢地真幸福 ... !!! 
    [版主回覆10/07/2009 02:21:00]部機真係好 Q  嫁 , 佢地見到都不知幾鍾意呀!

    回覆刪除
  3. 好q呀!!!係星期5個日呀?!
    [版主回覆10/07/2009 02:26:00]係呀 ! ^o^ 你要返學呀 ! hoho

    回覆刪除