2010年6月3日 星期四

Sylvanian Families 話劇套裝

 


             昨晚寫 blog 先介紹 sogo 既 森林家族 " 25週年生日派對 " 產品  , 今早知道 阿妹 下午會出銅鑼灣  , 我仲唔 嗱嗱聲打去 sogo  check 吓 新貨返咗未 ?


..............哈哈  返咗貨 啦  ! 香港代理今次速度好快手 , 香港咁快有新貨返 .


比埋話劇 set 幅圖阿妹 就一定唔會買錯啦 .


晚上終於見到個實版啦  !   真係超級好鍾意呢 set 呀 ! 真係好靚 !  好靚  !  


現在新貨 仲有 85 折添 .


另仲可以 加錢換 "Alice IN  Wonderland Babies "   


係我好想儲 番既其中 一款 .^o^ 


另外仲送咗  " 1張貼紙 " 同 " 生日咭 " 


睇吓 ! 張咭裡面都好靚呀 ! (  唔會捨得用啦 ! )


ps . 另外  為 " 25 週年 " 而出 嗰 3套 盒裝  , 今個月係冇得賣既  ,貨巳訂咗 , 預計 3個月右左啦 . 香港會有得賣啦 !  .


4 則留言:

  1. 咁唔洗去日本啦!!!
    [版主回覆06/04/2010 01:11:00]我仲有好多嘢想買喎  ! 去森林公園先至係主要目標 呢 ~ 

    回覆刪除
  2. 我今日到有買話劇套裝,學校

    回覆刪除
  3. 森林迷又要大血併囉!

    回覆刪除
  4. 我都買咗呀 ... D新貨真係好靚呀 !!!

    回覆刪除