2010年6月26日 星期六

一個轉變

 


昨日 ( 25-6-2010 (fri)巳完成了手術 ,


今晚有啲精神打開眼睛 ,


所以想寫低這次既點滴 .


 



早上 9:00am 巳報到 ,


接受咗一啲檢查 .


因我是下午排到最尾嗰個先做  ,


所以姑娘叫我下午再回去 .


下午 2:00pm 再 次回到 "眼科中心 "


再檢查 同 食藥 ,  


個心開始有啲驚驚地 .


好在有老公陪我係到等 .



4:30 pm 叫到我入去準備  ,



之後入到手術房 .


感覺好冷冰  , 仲驚 .............,


雖然有局部麻醉藥  ,


但醫生一路做 都感覺到 好痛好痛 ,


 " 真係痛到阿媽都唔認得 "  


最衰仲要睇到醫生點做 !


真係又驚又痛 .


但原來不知不覺我做咗 1:30分鐘 手術 ,


有咁長時間咩  ! 我真係唔覺 ,


但我明白到  站在 " 門口既老公 " 同 係 "屋企睇住大細妹既媽咪 "


你們一定會覺得時間過得 " 好慢........好慢......" .


放心 ! 現在無事啦 !!!!


 


醫生話起碼一星期先會消腫 ,


今日隻眼 比 昨晚好好多了  ,


巳無咁痛 , 慢慢可以 開到隻眼睇下嘢 !


 


哈......見我可以打到字就知啦 !   ^o^


( 雖然要慢慢打 ,但都 ok 既 )   


 


 


 


 


4 則留言:

  1. 嘩 ~ 果過程好得人驚呀 ~
    不過宜家無事.好好休息下.唔好上網住喇.

    回覆刪除
  2. 祝你健康快樂!

    回覆刪除
  3. 祝 Cici 早回康復!暫時不要做些太費神的事呀!

    回覆刪除
  4. 今日感覺如何?
    係咪麻醉劑量唔夠? 冇理由仲會" 痛到阿媽都唔認得"?? 咁慘!!!
    [版主回覆07/11/2010 23:59:00]現在好番好多 lu...^v^ 只係仲有少少眼紅 , 消咗好多腫了 .
    有心啦 !!!!
    手術前醫生只係同我講 一 痛就要出聲 ,會滴少少 麻醉藥落去 .我自己都想不到會咁 " 痛 "
    後來問番姑娘 ,佢話唔可以比得太多麻醉劑量 ,會唔係咁好 ,要有番少少知覺好啲喎 !

    回覆刪除