2010年3月7日 星期日

熱愛 "布包鈕手作 "

 


有日大掃除既時候 ,


執執吓,


我發現原來自己買咗好多布收埋咗 ,.


因為每經過買布的 shop ,


都好自然留意一吓.


呢幅好靚  , 嗰幅又好靚 ,


又買 .


所以今次一次過整理一吓 .


*


*


*


*


最近我更加愛上咗整 " 布包鈕 " 手作


因為靚  ,


 又適合我家兩個小姐用 .


所以又不停整....整.....整......


仲整咗好多添 .^o^



我還把這些  " 布包鈕 " 放在我在 yahoo既拍賣場 !


同大家分享


可以入來參觀一吓呀 ! .


http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/auctions?userID=icarus_kong&u=icarus_kong&tp


如有任何商業事宜,煩請稍移到我的yahoo拍賣


  ( yahoo我有幫襯您呢 ! )


 


 


我仲設計埋包裝 呀 ! 靚唔靚呢 ?


 


老公仲幫我畫 咗幅  " 鯨魚畫 " 比我做個 logo添 .


因為佢知我實在太鍾意   " Whale  "


啱曬我 !



 


 


1 則留言:

  1. 喂 ~ 掂喎 !!!   祝你唔停手.又收錢.又買樓.
    [版主回覆03/08/2010 21:41:00]承你貴言啦 !.....

    回覆刪除