2010年3月16日 星期二

原來世界可以好細

 


16-3-2010 ( Tue )


呢個世界真係好細的 ,


早兩日我才遇見到我既小學同學 ,


都有成 20年冇見了 .


重要係她認得我 ,叫我 .


大家交換 facebook ,


原來佢同另幾個同學仔有聯絡的 ,


 希望找一日大家出來食飯呢


 


 


 


而今日更意外地讓我遇見到一個成 10年冇見 ,


而我就一直都希望有佢消息既人 .


嗰一刻既開心同意外 ,


實在是難以形容 .


佢係我以前既老板 ,


起初出來工作 ,


好想做文職 ,


但奈何自己年紀小 ,


冇經驗 ,


冇學歷 ,


所以只可做住 sales ,


在工作時候 , 認識到老板既太太 ,


後來老板就請我做文員 .


比我邊學邊做 . 


唔係咁之後行既路我一定唔會係做文職的 (雖然我現在唔洗做 ) ^o^


而我結婚後又轉咗新工作  ,


過好耐之後知道佢生意同婚姻 又出現咗問題  ,


後來重出咗事添 .之後就冇曬佢地既消息 lu.


今日比我遇見到佢 , 知道佢現在生活安好  , 祝福他.................



沒有留言:

張貼留言