2010年1月18日 星期一

The First " Blythe "

Blythe  ( B女 )


 一路我都覺得佢吾靚 ,  對眼成日都好似未訓 醒,


對眼珠啲顏色仲好嚇人添 , 


但有次無意中見到有個網站 ,


見到隻公仔好靚  , 對眼大大 ,以為係咪出咗新款呢 ?


但原來吾係 ,只係 Blythe 比人改頭換面 , 


個樣就吾同曬 !


買一隻全新 既 Blythe 對我這位媽咪級嚟講 實在太貴啦 !吾值得買呀 !


我係想幫佢改妝 ,全新既話會吾捨得拆 .


搜尋咗好耐 , 早排無意中係網站比我找到隻 2手的  ,


雖然係 2 手 ,但原裝所有部位都未改過 ,


 只係把頭髮吾靚 ,


其他部位有 9成 新淨  ,啱曬我呀  !


 ^o^ : {  就係這隻啦 !  ~ ~}


Blythe 對眼珠好恐怖呀 ! 一定要換咗佢 ! ......>_<



找人改娃 都吾平嫁 !


睇咗好多教人改娃既網站 ,搜集要注意既重點 .


好像有啲難度 !


但都係自己試吓先啦 ! 


 


 


<< 注意 : 以下圖片可能會令你引起不安 !  膽小者請不要觀看呀 ! >>


 ~__~


 


 


 


幾經辛苦拆咗 Blythe 個頭皮 同個身體 .


再張頭部零件拆開 ! 同佢改 "全開眼 " , 等佢隻眼睇落大隻啲 !


吾鍾意佢啲" 嚇人 "既眼球 ,要換走曬佢 .


拆這幾個眼球 , 抆到我手都麻痺呀  ! 好彩都換到我想要既顏色 .


準備同佢磨面 ...


巳經磨好了 , Blythe 塊面 好像一隻雞蛋咁滑 .


跟住就要同佢化妝 , 扮靚靚 .


之後再同佢霧面 保妝 ....YEAR !  就快完成啦 !.... ^O^


來到最後部份 就係同 " Blythe " 植髮 ,


我準備將佢原有既頭髮剪清 .


清乾淨之後 ,


再用針線 慢慢 將新既髮排  ,


一行一行 縫返上去 ..


我同佢選咗一把 啡色既 " 曲髮 "


終於縫曬把頭髮啦   ! 足足用 2 日時間.


把頭髮好長好長呀 !


最後仲要同 " Blythe "剪埋把頭髮先至叫完成 !


因為我要剪齊陰 ,


我發現原來呢個步驟先至係最重要既一環 ,


如果個陰我剪得吾靚 ,


就會令個  " Blythe " 失色曬  .


由 開始拆 娃  ,


開腦  ,


 改眼球顏色 ,


改全開眼 ,


磨面 ,


化妝 ,


霧面 ,


再植髮 .


再剪頭髮 ,


我差不多用咗 5 日時間 ,


但見到自己的成品 .


嗰種滿足感真係好大 ,好大 !


想知 Blythe 變成點 ?


^@^ : { 下回分解  ~ ~ ~ ~ }


5 則留言:

  1. "B"女都真係唔啱我, 我好怕佢眼"厲厲"...
    反而我妹就好crazy!!! 
    [版主回覆01/21/2010 12:26:00]我見到佢啲恐怖眼珠 ,我都怕怕.....
    都係見到有啲" B 女"影相好靚 ,先比佢吸引咗之麻 !!!!^^
    我放咗改妝之後個樣呀 !你睇吓得吾得 !

    回覆刪除
  2. 好一個膽大, 心細, 好心機的娃媽, 幾時有成品睇?
    [版主回覆02/10/2010 23:54:00]成品有得睇啦 !你可以入這裡睇睇 ! thanks !!! 
    http://hk.myblog.yahoo.com/whalecici/article?mid=3667
    你都有係一位好娃媽 ,會帶佢地周去 ^ o ^

    回覆刪除
  3. 祝你虎年行大運 事事如意 期待下回分解

    回覆刪除
  4. Hi,

    你好叻呀! 自己識改娃
    [版主回覆04/02/2012 23:40:26]邊係呢,你過獎啦 ! 我都係上網睇吓人地點整 , 試吓整的 ,^^

    回覆刪除
  5. 我係 like Petite Blythe 先, 之後 08 年 生日 男朋友送咗隻 大B
    [版主回覆04/02/2012 23:45:59]我到現在都係得這一隻, 因我只係鍾意同佢換衫來影相, 所以先買隻二手番嚟改妝 ,如果係新娃, 我就唔捨得 lu ....

    回覆刪除