2008年12月31日 星期三

回顧 2008


        在2008年 5月尾的時候第一次寫 Blog ,對一個不懂寫嘢的人來講都幾難 ,因為我最怕寫埋嘢的 .


  ~~~~ 但在Blog 裡我得到好大的滿足感 ,因為我做的衫仔得到大家的欣賞同支持 , 創作~對我來說是我最大興趣 , 不論畫畫 , 手工 ,設計 ,只要係 同創作有關的我都最鍾意 .但做衫仔都是想大家欣賞而交流一下 ,這段期間其實我巳推咗一啲訂單 ,因為可能佢地以為我係一個好得閒既人 ,每日的工作就是做衫 , 時常send mail 來吹趕 ,我講解過 ,但佢地都吾明的 , 屋企人都叫我直情全部吾好做添  , 我 嗰時都真係覺得好煩 ,好煩 ,好吾開心 , 所以 現在只會做 埋手頭上幾個 先再算了 . 因為 照顧好我兩個囡囡 先至係我最最重要既事 .^^


 ~~~~ 但在Blog 裡我認識到一些喜歡森林家族的 blog 友 ,


特別係認識到你啦 ~~ Lulu ,其實我生活圈子好窄 ,我也吾善於同人溝通 ,所以有幸在網上認識到你 ,可以得閒講兩句 ,都係一件好開心既事嫁 ...^^


 


09年 ,期望一家人健康快樂 , 兩個囡囡最緊要係 每日都咁開開心心!



3 則留言:

  1. 我要多謝你至啱!!!
    慶幸响呢個小小空間認識到你, 同你做朋友!  
    Wish you have a Wonderful 2009, Happy New Year!!!  Love you !!!
    [版主回覆01/03/2009 01:05:00]好感動呀 ! ^()^.  ------thanks a lot .

    回覆刪除
  2. 可以响blog度認識真係一種緣份.....要多謝森林家族!!
    Happy New Year!!
    你收到包嘢未呀??
    [版主回覆01/03/2009 01:03:00]真係要多謝森林家族呀 !因為有佢先至令到在網上一班吾識的人走在一起交流 ,好奇妙呀 !
    放心啦 !我巳取咗包嘢了 ,因為嗰日我吾得閒去取 ,叫左人幫我取 ,所以盒嘢未到我手 .這兩日會取番的 ,放心 ^^
     HAPPY NEW YEAR !!

    回覆刪除
  3. 我都好開心識到好森林家族既同好者架~

    回覆刪除