2008年12月12日 星期五

回顧 1個月

  足足有一個月冇寫 blog 了 , 因為都有好多嘢做 ,但我有影相的 , 只是冇 up 上 blog  ,所以今次就一次過 post出來啦 .^^ 


好開心呀 ! 收到 Lulu 寄來的禮物同 christmas 咭 , 好鍾意棵聖誕樹 同 d 裝飾 , 我都開始緊佈置了 ,攪好左就會影相 post 上來 .



Lulu 仲好有心 , 又送左  d 禮物 比大細妹佢地 ,早幾日天氣比較凍 ,對手套佢地巳經取來戴住出街 ,仲話 d 毛毛摸面仔好舒服喎!  ( 比佢地笑死^g^ )....


上個月有一日我們同埋 d 朋友去左三聖村一個地方釣魚 ,嗰到仲可以釣蟹的 ,都幾得意嫁 ,過幾日先再寫這次的行程啦 !



大細妹佢地巳收到聖誕禮物了 ....係我妹同佢男友送的 ,大妹收到時巳經話留番 26號先可折開 ,   hehe...... 反而我就想開嚟睇下先.^^



 昨日大妹學校放假 ,所以 我同兩個囡囡去左廸士尼睇這個 [雪亮聖誕 ] ,都幾靚 ,女孩子睇一定會鍾意. ......


睇下 ,個城堡好靚嫁 ,都係賣過關子 ,過兩日先再寫詳細內容啦 !



但今次就冇咩買到 ,只係買左 2枝 米奇同米妮的聖誕筆 ,要嚟 明日13號去參加


christmas party 抽獎 .另仲有買左份禮物送比個朋友,但要保持一些神秘感 吾講得住.




 


1 則留言:

  1. You're very welcome. 啲唇膏寄咗個幾星期, 希望冇寄失....
    [版主回覆12/14/2008 22:28:00]我今日都有睇過郵箱 ,未見有呀 ! 應該吾會寄失掛 .^^

    回覆刪除