2013年10月20日 星期日

終於搬好 BLOG 喇 ~

  整咗一晚 , 終於 將 YAHOO 寫的全部一次過帶曬過這邊, (咁搬法都幾方便 )

之前見人地寫點搬BLOG 既教學 , 睇到我一舊雲, 唔明做咩 !

唯有叫老公睇點整 , 幫我搬 .  "" 最正今次, 唔洗我整,有人攪...哈哈 ..^O^ ""


*****************************************************************
回顧 :

因為Yahoo要取消blog, 所以我要close 個 YAHOO blog 了 。
 

由08年5 月開始寫到現在,不知不覺5年幾,而呢個blog,亦令我認識到幾位志趣相同的朋友

仔。記得第一個留言的係sue sue , 然後有遠在美國的Lulu,跟住有Anna, Lile ,Kiki , Ange,Vicki,

Vicky....互聯網的世界咩人都有,有壞,有好,但可能大家都有一份童真,所以可以傾得埋喔

~。(^•^)"

2 則留言:

  1. 我昨天都終於搬blog, 因為太複雜一樣係叫老公整, 好開心可以搬埋留言, 依家只欠分類, 希望順利!
    我見到留言位要入驗證碼, 我見人話好似有得set不用入的, 等我得閒都睇睇先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~我就係見到太複雜 ,搵 " 佢地 "幫手快好多., [發覺都係以前 YAHOO 個BLOG 容易用 , 呢個有啲繁複 ,太多野選 . ]

      刪除