2010年5月28日 星期五

一個決定

這刻都未有睡意 .....


這幾日晚上返床睡覺既時侯  都巳經聽到


小鳥...吱吱吱 既叫聲了 .


 


前兩日收到通知


過兩日可以去見醫生  , 有啲緊張  ,


對我來說好像要作一個好大既決定 .


兩年前嗰刻 決定去排期 ,


排咗一年


上年見咗醫生  ,


又再排一年 ,


今日 ............不知不覺巳兩年了 ,


通知我可以做


但............我反而心情仲 籮籮孿  ,


10年前我放棄咗一次做既機會


理應今次會好開心 ,.


但點解仲咁難決定呢 ?


 


 


 


1 則留言:

  1. What happen .... hope everythins is well with you .... !!! 加油呀 !!
    [版主回覆06/03/2010 01:22:00]thanks !!! 我 ok 既 . 

    回覆刪除