2010年2月8日 星期一

好激氣呀 !都吾知係 咩醫生嚟嫁 ! ~_~

8-2-2010 (Mon )


好激氣呀 ! ~_~


            昨晚細妹睡覺嗰時 ,我們聽到佢 "氣管又收窄 " 發出 " he he "聲  ,又訓得吾好  ,都知道今日一定要同佢去睇醫生 .


              今年老公公司轉咗 "醫療咭公司 ' , 原本睇開嗰個 A 醫生都冇 join 這間醫療咭 , 所以要比 "全數 " 睇啦 !  一早我巳打電話去 A 醫生 到 掛咗號 , 11點幾我們巳出去睇醫生 , 因 A 醫生隔離有另一間 B 醫生 , ( B 醫生係醫療咭係有份 join  既 但我們未睇過的 )  .因我都有些 感冒 , 所以想試吓睇這個 ,(有時睇醫生都要試過先知邊個醫生好啲 )見佢又有兒科睇的 ,咪幫細妹試吓 睇埋啦 !


             B 醫生睇細妹時都聽得出細妹個肺有聲 , 又有好多痰 .但佢話唔洗聞氣 , 到取藥時 , 我 見到佢只係比咗 3枝普通感冒 同咳既藥 ,連消炎藥都冇 .


我 立即問姑娘 : [ 點解冇消痰藥 ?]


姑娘 : [你要呀  !我問一問醫生啦 !] 


轉頭就比一枝好似退燒食既消炎藥我 ,


我又問 : [細妹咁既情形 食呢枝消炎藥 OK ? 吾洗食玻璃樽嗰隻咩  ? ]  雖然我吾係醫生 ,但有過以往咁多次經驗  ,我都略知一些 .


姑娘 : [因為你用咗醫療咭 .]


我  : [ 吓 ????????? 唔係要用到特別啲既藥另外再補錢咩 ? 我一路睇都係咁喎 !如果個病緊要 , 唔通拎住張醫療咭都只係食普通啲既藥咩 ?]


姑娘立即推翻叫我再問醫生 ,我再入去見醫生時 ,都有同佢講 : [ 唔通拎住張咭就限食啲咩藥 ? 唔係有啲藥要加錢咩 ? (最緊要睇吓個病情 ,對正下藥 . )]


B醫生 :[你想轉 OK既 ! 加錢籮 !]


我 : [ 咁講都得. ??????.................................算了吧 !由佢啦 ! .] 就起身走 .(心想 : 都唔知會比啲咩藥我 ,咁既環境重點信得過 . )出咗去比低錢就走人 .


其實有醫療咭保障 ,我們睇醫生只需比少少錢 , 其餘尾數由醫療咭公司比番個醫生既 ,  同其他人睇冇分別 ,醫生都會收到實數 .但點解咁唔公平呢 ?


之後咪同細妹過番隔離 A醫生到再睇過 啦 ,   A 醫生 一聽 細妹個肺 都要佢立即聞一聞氣先 , 因為會令細妹氣管立即舒服好多的 . 


聞完氣之後 ,細妹即刻有啲精神 ,因為個氣管冇咁辛苦.


同細妹睇 B醫生 , 我都係想試吓個醫生睇成點 ?點都諗唔到 B醫生咁衰  .....XDDDDD 好冇醫德 , 都冇為個病人設想 , 細妹當時既情形 , 唔用醫生聽筒聽 ,只要企係佢身邊都會聽到佢 個氣管 發出 he he 聲 ,咁都可以唔洗食消炎藥 ????????有冇攪錯 ,小朋友氣管好 脆弱 , 遲咗醫治 手尾就好長啦!


 


B醫生比既藥  ~_~


A 醫生比既藥


 


2 則留言:

  1. 有啲醫生係咁衰!!!
    我哋呢度一樣, 用政府資助醫療咭好多限制, 好多藥都唔包, 包嗰啲都係次等藥!!!
    [版主回覆02/11/2010 00:00:00]真係過份喎 !都唔係以病人利益為主 .係以利益醫生行先 !

    回覆刪除
  2. 好嬲呀!!!個醫生真係好衰呀!!!真係想去投訴佢.....如果有啲人真係唔知可以加$$....佢又"是但"俾啲藥人啦!!做醫生都計得咁盡.....都唔係真心想好醫人嘅!!
    [版主回覆02/14/2010 23:30:00]所以有時覺得D唔係以醫好人為根本目的既"醫生", 算不上是一個真正的醫生.

    回覆刪除