2009年8月21日 星期五

寫 blog

21-8-2009 ( Thu ) 


           返來了...


           開始要寫返blog 了 ,仲有10日就開學 ,吾覺吾覺 咁又放咗兩個月漫長的暑假  , 可以比我又偷懶 咗一排 , 這幾日我開始係到 整埋返這兩個月去玩啲相 , 因為我們都玩咗好多活動 !  例如有..........去咗長隆動物園......東涌掘蜆......廸士尼啦 ! 仲有仲有上星期玩咗兩日的大陸旅行, 太多相了 ,要整理好 再 up load 上來   .


努力中.......................



2 則留言:

  1. 加油! 懶鬼, 唔淮再玩facebook game "住" 嘞!
    [版主回覆08/23/2009 00:07:00]hehe....冇法啦 ! 中毒太深 , 起初時每日都玩到 ""三更半夜"" 因隻 pet 要找錢呀 ! 
    現在好啲啦 ! 冇玩到太夜 .因為 就嚟開學 ,啲時間要正常返啲啦  !( "o" )

    回覆刪除
  2. 我都好耐冇寫blog.....因為............pet society呀!!!玩到傻咗.....啲$$又難earn....仲辛苦過返工!!!不過有同事個表妹level好高...而家又唔玩...佢有好多我哋都買唔到嘅公仔...send咗啲俾我哋....鬼死咁開心呀!!日日都趕住返屋企拆禮物!!
    [版主回覆08/30/2009 02:31:00]你就好啦 !絕版嘢現在好難找番嫁 !啲人仲炒到貴曬呀 !
    我冇寫 blog 咪又係因為 pet society ,日日要努力開箱找錢 ,每個星期一又不停出新嘢 ! 轉頭又用曬啲錢 lu ,  點掂呀 !真係仲辛苦過返工嫁 !

    回覆刪除