2009年4月1日 星期三

哈哈哈.......我終於可以上網了 ^O^

 


 哈哈哈.....我可以上網了 .個電腦早排都吾知做咩 ,上番倒網之後 


 跟住第 2 日電腦 個 << 芒 >> 仲壞 埋添 , 一路其實都知個 << 芒 >> 開始想壞 的 ,時常突然畫面黑曬 ,轉頭又冇事 , 但未有問題就由佢啦 !  點知上星期個畫面終於開吾到了 ,........冇得上網點算呀 ! >_< ......

( 嗰幾日好可憐呀 ! )


後來我個妹話 佢 男朋友屋企有個多咗係到 吾用的 ,問我 要吾要 :


<< 緊係要啦  >>仲洗講.^v^


睇下.....可以上網了 ....



這部係壞咗既 .....>_<  ..( 等人收走佢)



仲有好多嘢要 up load上來 ,要努力打了 .


1 則留言:

  1. 而家冇咗部腦真係好唔方便... 今時唔同往日啊!!!
    [版主回覆04/06/2009 21:12:00]係呀! 冇咗部腦 呢 ,簡直咩樂趣都冇曬呀  .平日除咗我吾得閒 or 個人好攰 ,吾係點都會上網睇下嘢 .

    回覆刪除