2009年3月8日 星期日

星星吞拿魚酥盒 + 肉鬆酥

今日又開爐同大妹整嘢食 .


今日整這個 [ 星星吞拿魚酥盒 +  肉鬆酥  ]



今次好成功啦 ! Yeah ...........

今次好容易整 ,出來的效果超級鬆脆 , 連大細妹婆婆都話 [ 好好味 ].


這些係肉鬆酥



星星吞拿魚酥盒 +  肉鬆酥 



另有一款係星星吞拿魚沙律酥盒   



這些係蜜糖酥 ,細細粒 ,容易食...



今次咁成功 ,簡直係 Perfect 呀 ! ^o^


 


2 則留言:

  1. Cici, 你又好忙嘞, 好耐update 個blog 喎!!! OK 嗎?
    妹子病完傳咗俾我, 傷風咳, 頭暈暈, 死得!!!
    [版主回覆03/28/2009 22:44:00]嗚........>_< 我吾係忙呀 ,我係好黑呀 ! 剛可以上網 2 日 ,巳想寫番 d 嘢 ,但部電腦玩我呀 !電腦 個 << 芒 >> 壞 咗呀 ! 黑曬呀 !.............點解會咁嫁....今晚我們返咗媽咪到食飯 , 先可上網睇下....>_<  .
    ~ 點呀你 ...有冇睇醫生呀 ! 食咗藥 ,要休息多 d 呀 !
     

    回覆刪除
  2. 嘩 .... D酥好似好好味咁喎 ..... !!! 請問D酥皮係買 or 自己做架 ?? 你 2 個 女女一定好鍾意食啦 !!!
    [版主回覆04/10/2009 00:14:00]我冇咁叻 , D 酥皮係買現成的 ,方便呀 !其實同埋小朋友一起做都吾錯的 ,因為又方便 ,又簡單 .

    回覆刪除