2009年1月6日 星期二

minnie 新衣

         早兩日同媽咪行街 ,見到大眾書局做埋 折 ,咪行去試睇下有冇返到新衫  ,睇到最後嗰盒時 ,見到有這款衫仔呀  ! 好開心呀 !因為這款衫仔聖誕節之前我巳經去 sogo 找過 但 冇貨 , 所以過咗聖誕節之後我 又再問過 , 佢都話冇貨返 ,好彩在這裡 比我們見到 .^^ ,大細妹婆婆仲買咗件送比 大妹添..


返到屋企大妹巳經叫我幫 minnie 影張相先 . ( 睇下佢條頸 ,婆婆仲織咗條頸巾比佢地呀 ! )



婆婆仲買多把遮比大妹添 .



見到這對公仔真是好像大細妹佢地 ,因為細妹巳經把好長的頭髮 ,前短到好像 mell個頭髮咁短了 ,現在細妹個樣好 cute 嫁 . 


 


2 則留言:

  1. 件粉紅色衫真係好可愛呀....攪到我都想買......
    [版主回覆01/12/2009 00:54:00]買啦...買啦 ....佢 既衫仔都真係幾可愛嫁 ,我都幾鍾意佢地.^^

    回覆刪除
  2. 我前排買左個jenny都未開妮玩~~ 哈哈哈~~~~

    回覆刪除