2008年9月24日 星期三

限量版粉紅兔嚟左我屋企了

           因為這個颱風「黑格比」關係,我 2個囡囡多左日假期 ,所以嗱嗱聲決定出去取埋份禮物啦 ! ( 因為 d 時間好吾夾 ,平日佢地要返學 ,星期六日間公司就放假 ,都好難就到 , ,仲吾快d咩 !)

           原來由屯門去到柴灣都好遠嫁  , 足足搭左 個半鐘車程轉2次車先到達  ,  我們取左之後就去左食 lunch  , 坐低左之後 大妹不停叫我開嚟睇下啦  , 我自己都心思思想睇下  ,咪打開睇下......呀 ,






 嘻嘻..我之前都未有既八達通套 ,都送左 2個比我們 .




立即同粉紅兔影番張靚相先...^^




這隻限量版粉紅兔 Pink Striped Rabbit Girl

咁珍貴我一定會小心收藏佢..^^

沒有留言:

張貼留言